dissabte, 27 de novembre del 2010

COM MIREM!

Encuadrament: horitzontal

punt de vista: picat

composició: la fotografía es compon d'una reixa de clavagueram d'on i sobresurten unes fulles

profunditat de camp: en té molt poca perque és un pla detall

pla: és un pla detall

perspectiva: frontal

llum: la llum és natural

presència d'aire: ni ha molt poc

colors: hi predominen els colors freds

fora de camp:  el clavagueram continuava i estava rodejat de graba.




Encuadrament: horitzontal

punt de vista: frontal

composició: la fotografia es compon de línes verticals i la majoria horitzontals.

profunditat de camp:en té bastanta

pla: pla tres cuarts o americà

perspectiva: frontal

llum: la fotografia és més habiat fosca.

efectes òptics: no hi ha ni ombres projectades, ni reflexos.

presència d'aire: molt poca.

colors: hi predomina el gris de les llambordes.

fora de camp: els ''carrer'' continua als costats on acava amb una paret amb graffittis a l'esquerra i a la drtea amb la paret de la bibloteca roca umbert.





Encuadrament: horitzontal.

punt de vista: tres quarts

composició: línes inclinades i lines corves

profunditat de camp: poca

pla: detall

perspectiva: inclidada


llum: n'hi ha molta

efectes òptics: es veu el reflexe del vidre en els cap grossos

presència d'aire: poc

colors: hi predominen els marrons i els grisos

fora de camp: hi ha més cap grossos i gegants dins de la mateixa vitrina.





Encuadrament: horitzontal

punt de vista: picat

composició: línies rectes

profunditat de camp: poca

pla: detall

perspectiva: inclinada


llum: n'hi ha però no es mostra

efectes òptics: no hi ha ombres ni reflexos

presència d'aire: poca

colors: hi predominen els grisos del terra i els marrons robellats de les planxes

fora de camp: el terra continua i acava fent una petita tarima





Encuadrament: horitzontal

punt de vista: contrapicat

composició: línes corbes i recres

profunditat de camp: poca

pla: detall

perspectiva: inclinada


llum: n'hi ha força i és natural

efectes òptics: no hi ha ombres ni reflexos

presència d'aire: bastanta

colors: marronosos i grisosos

fora de camp: darrere de la xemeneia s'hi exten una paret



Encuadrament: vertical

punt de vista: inclinat

composició: línes rectes

profunditat de camp: n'hi ha bastanta

pla: detall

perspectiva: frontal

llum: és natural i n'hi ha força

efectes òptics: no hi ha ombres ni reflexos

presència d'aire: n'hi ha força

colors: blancs i marrons

fora de camp: un edifici i moltes més finestres.





Encuadrament: horitzontal

punt de vista: frontal

composició:  hi predominen línes rectes

profunditat de camp: força

pla: americà

perspectiva: frontal

llum: és natural

efectes òptics: no és veuen ombres ni reflexos

presència d'aire: la fotogràfia es força espaiosa

colors: grisos, rtaronjes i blaus

fora de camp: paret de devant dels cubs, el graffitti és força més ample











Encuadrament: horitzontal

punt de vista:inclinat

composició: línes rectes i corbes

profunditat de camp: n'hi ha força

pla: tres quarts

perspectiva: inclinada

llum: n'hi ha força

efectes òptics: les ombres del braç d'en farres

presència d'aire: poca

colors: hi predominen els foscos i blaus

fora de camp: l'interior del desendreçat local de la colla dels blaus de granollers


Encuadrament: horitzontal

punt de vista: frontal

composició: línes rectes

profunditat de camp: poca

pla: detall

perspectiva: frontal

llum: n'i ha poca, els colors ajuden a que la fotogràfia no quedi tant fosca

efectes òptics: no hi ha ombfres ni reflexos

presència d'aire: poca

colors: hi predominen els colors càlids com: grocs, taronjes i vermells

fora de camp: el graffitti continua en una petita extenció de paret

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada